سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش های کاربردی

نظر

خرید مبل تخت خوابشو ایزی خرید اگرچه آنها اهداف مشابهی را انجام می دهند، مبل های تخت خواب شو و فوتون ها متفاوت هستند. همانطور که گفته شد، یک مبل تختخواب شو دارای یک تشک است که در چارچوب کاناپه قرار گرفته است. می توان آن را به راحتی در یک تخت بیرون کشید و سپس در گوشه آن تا کرد.

از طرف دیگر فوتون ها دارای قاب های کشیده هستند. آنها را رها می کنید و آنها صاف می نشینند. پرستو، شما یک تخت دارید. ایزی خرید

آیا فوتون بهتر از مبل تختخواب شو است؟

خرید مبل تخت شو ایزی خرید وقتی نوبت به این می رسد که چه نوع کاناپه تاشو باید تهیه کنید، موضوع عمدتاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد. فوتون ها از نظر راحتی بیشتر ارائه می دهند. تبدیل آنها به تخت و همچنین بازگرداندن آنها به زمان و تلاش کمتری نیاز دارد. با این حال، از آنجایی که سطوح فوتون هم به عنوان بالشتک کاناپه و هم به عنوان تشک عمل می کنند، ممکن است نسبت به مبل های تختخواب شو حمایت کمتری داشته باشند.

برعکس، مبل‌های تختخواب‌شو می‌توانند به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز داشته باشند تا تشک را باز کنید. یکی از مزیت های آن این است که وقتی از آن به عنوان تخت استفاده نمی کنید، مبل به راحتی به عنوان دکوراسیون سنتی اتاق نشیمن جا می گیرد. ایزی خرید 

آخرین نکته ای که هنگام انتخاب بین این دو باید در نظر داشت این است که داشتن فضا بسیار مهم است. شما باید هرجا که یک مبل تختخوابشو یا فوتون قرار می دهید فضای کافی داشته باشید تا هم در هنگام فرو ریختن و هم در حالت جمع شدن قطعه در آن قرار گیرد. برای راهنمایی های بیشتر در مورد تطبیق هر قسمت از دکوراسیونی که می خواهید در اتاق نشیمن خود، این راهنمای دقیق در مورد دکوراسیون فضای موجود خود را بررسی کنید .

آیا یک کاناپه تختخواب شو می تواند راحت باشد؟

خرید مبل تختخواب شو ایزی خرید نگرانی در مورد راحتی در مورد مبلمان راحتی معتبر است. با این حال، با تعداد بسیار زیادی قطعات موجود در بازار، راحتی چیزی است که شما از آن می سازید. پیدا کردن یک مبل تختخواب شو که با سبک خواب شما مطابقت داشته باشد، اکنون آسان تر از همیشه است. باید به نوع تشک داخل آن دقت کنید.

راهنمای تشک سریع

هنگام در نظر گرفتن تشک موجود در داخل مبل تختخواب شو ایزی خرید سه نکته اصلی را باید در نظر داشت: اندازه، جنس و استحکام.

اندازه

اگر قرار باشد همزمان بیش از یک نفر از تخت استفاده کند، اندازه آن مهم است که باید در نظر گرفته شود. بگویید میزبان مهمان هستید و باید عمه و عمویتان را هم قرار دهید. آنها روی یک تشک با سایز کامل خیلی راحت نخواهند بود، اما یک ملکه باید شب را در خود جای دهد.

اگر در خواب پرت می‌کنید و می‌خواهید به‌طور مرتب از مبل تختخواب‌شو استفاده کنید، باید به اندازه بزرگ‌تر نیز فکر کنید. این کار از غلتیدن تصادفی تشک در نیمه شب جلوگیری می کند.

مواد و استحکام

ایزی خرید مواد و استحکام دست به دست هم می دهند. تشک سفت بیشترین پشتیبانی را از پشت دارد و بیشتر تشک های سفت با فناوری فنر داخلی ساخته می شوند. برای داشتن یک شب استراحتی مطبوع تر و آرام تر، باید مموری فوم ها را در نظر بگیرید. این تشک ها می توانند تسکین هدفمند مفصل را فراهم کنند.

 

البته، اگر به دنبال انحطاط هستید، مراقب مبل‌های تختخواب‌شو با تشک‌های هیبریدی باشید که از بهترین طرح‌های فنری داخلی و مموری فوم استفاده می‌کنند. خرید مبل تخت شو